Wednesday, October 08, 2008

AIDILFITRI 2008

Hari ini saya mula bekerja...sangapnye.. itulah dah lama bercuti..hari jumaat sebelum raya arituh saya pulun kerja sampai 11.00 malam. nak cuti panjang punya pasal.
Hari Raya saya macam biasa aje... bergembira seperti biasa..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
kepada semua..


Hari Pertama
- solat aidilfitri at Masjid Telipot
- mengadap keluarga diraja di Istana Negeri
- rumah makcik-pakcik sekitar Kota Bharu.
juadah : Kuzi Tulang dan Ayam. (NYUMM)


Hari Kedua
- Rumah terbuka kami
juadah: Nasi Beriani

Hari Ketiga
-Rumah terbuka Ajah

Hari Keempat
-Lepak di rumah
-Menemankan sahabat ke perkahwinan ex-nya(ngesh ngesh ngesh)
-Majlis Pertunangan kakok Esoh.
-Majlis Kesyukuran di Istana Negeri



Hari Kelima
-balik


7 comments:

cacah said...

kuat nolee berayo!

nolee said...

wohoho
mesti doh..
ni pun dop chaircut nk cerito..
kepala weng ..pening.. nok demam kalih..

:)

Iron Butterfly said...

oit oit!!! mu kato tok gi wedding TT!!! gambar weih! gamba!!!

ye ye terima kasih kerna menemaniku ke perkahwinan ex-ku itu.. ahahaha..

Anonymous said...

Raya sakan mu deh...but xdey jupo raya ni...

nolee said...

tulah pjatt..dopdey nok jupo..takpo tahun depe..insyaAllah..

nolee said...

ajah: last minute decision pegi..
gambar aku jah banyok pung.. aku bukan amik gambo pengantin .. hehe..

Iron Butterfly said...

bakpo TT sadin paka baju melayu sajo tuh?