Monday, October 20, 2008

"sejenak..."kata Hamim

Haha..tajuk itu merujuk kepada penggunaan perkataan sejenak yang telah digunakan oleh Hamim, sahabat saya semasa tengah bergosip sakan fasal rakan-rakan kami.Hehe..jarang dengar orang guna perkataan itu..Owh kami semua bertemu di rumah terbuka Ili, Shah Alam pada hari Ahad yang mendung. Saya juga jupa Aaron, ermm..*blushing .. gewam baru.. hehe..susah betul nak amik gambar dia,Ini cubaan keempat baru betul-betul tengok kamera.

Hensem tak *gewam baru saya?


group picture -acara wajib.Tuan rumah yang paling comeyy berbaju ijau iteww. :D

Hari Sabtu saya pegi mana?..Saya ke Seremban.Dengan siapa lagi kalu bukan dengan PIRATES.Pagi-pagi lagi sudah keluar kerana sudah berjanji nak ke rumah CheLah(my auntie) di Seremban, sebelum ke kenduri Zairin.Kenyang betul.. owh..lupa..TAHNIAH ZAIRIN!

saya dan pengantin(awat la gua sengih gilerr)

Balik dari Seremban, saya ketiduran..padahal ada satu lagi jemputan.Rumah CheYa(my auntie). Lepas asar, saya dan ecah keluar ke Kepong dulu rumah CheYa. makan-makan borak-borak.Lepas Semayang Maghrib kami ke Ampang pula. Hari tu besday sepupu Ecah, Adik Uyun. Celebrate di McD. Tapi nak dijadikan cerita kami salah McD. Pakcik Ecah cakap McD kat PETRONAS. Kami masuk McD kat stesen minyak apa ntah. lupa.Siap minum2 Cappucino kat 7E lagi,baru perasan kami di tempat yang salah.haha..patut lama tunggu.

Cappucino di 7E

Adik Uyun with here 7 candles


8 comments:

cacah said...

hoho...nok gmbar...cilok gmbr uyun. hehe...
:P
abang pirate baru outstation sehari dah ada gewam baru doh. huhu

Anonymous said...

aduh! terpaku "sejenok" aku tgk namo aku kat title tuh :P

hehe..malu i!

nolee said...

bubblyclownfish:
haha sejenok lagi?..hamim malu ke?..kalu mung nok aku buleh bue.. tapi kalu suka takpelah.. :D

niJramZa said...

ehem2..4th attempt tuhh lalu terhasillah gamba yg perfek disinari lighting semulojadi..lalu credit seharusnye turut diberi kpd kemra-lady pd hari tuh yg amat berbakat sbenanyo kalu diasoh-slalu.huhuhu..terbanggo hns hns 'sejenok' etek aku weihh..

nolee said...

nijramza:
ye lah terima kasih kepada yang mengambil gambar itu..tapi bab semulajadi tuh..ermm..sebenarnya aku ada make up sikit secara digital(sikit ja)..reduce exposure and tambah backlighting..di samping lain-lain.. hehe :D

niJramZa said...

wokkkkk..

Anonymous said...

alamak..sorry aku tinggal ketto api sket. warghh..ala2 busy sket menjak2 nih. hehe

oh, ekceli kan nolee..aku suka glemer..hehe..jgn buwe namo aku tuh tau! ;)

nolee said...

nijramza:
hahaha kecewo bunyi tett..takpo2 berusaha lagi..!!caiyok!

bubblyclownfish:
huhu lawoklaa mu nih hamim.. yolah aku tok bue laa namo mung tuh.. :P