Tuesday, October 28, 2008

Makan saja

saya dgn mood capital 'M' di hari jumaat

Hari jumaat hari tu Saya jumpa Radin masa Lunch break. memang dah wat date awal. wuhuuu... kawan saya ni dulu-dulu saya predict jadi ustazah. sekali jadi askar dowh.. Navy. Saya dahla terpengaruh dengan rancangan Sea Patrol kat Astro tuh. soalan power2 tuh. dia sekarang base kat KK. so susah nak jumpa. alang dia dah ada kat darat ni, kami amik peluang jumpa lah sekejap. eheh.Nida n Tett pun join.

asmak dan radin

Oh ya Asmak pun join juga. Asmak seorang dentist. sekarang ni attach di Hospital Serdang. wahh.sungguh seronok saya jumpa rakan-rakan sekolah rendah yang kini telah menceburi pelbagai bidang. banyak informasi membina hehe. Petang itu ada Jamuan Hari Raya kementerian seronok giler bersosial dan makan2. Setup khemah pun cantik n grand! suka. berangan pulak kenduri sebegitu rupa.mau satu khemah ribu riban. haha.siap ada chandelier tu..mana saya tidak suka.. :D


jamuan raya - dah bersandar kenyang.

Sekarang nih kalau bercerita pasal aktiviti hujung minggu saja kan?..nak buat macam mana itulah saja masa yang ada untuk bersosial dan buat hal sendiri. Hari kerja dah tak dapat.tak sempat.

Hari Sabtu lepas saya ke IKEA nga Pirate. Saja-saja pergi mencari ilham. (koya) Dreaming about how our little home will looks like. yes little. I wish for something decent and small.cosy enough for us. So berangan lah saya sambil berjalan-jalan di dalam IKEA itu. Saya juga mencari sesuatu, a solution to organize my wardrobe and currently messy bedroom.*grin.

Saya juga jupa Khalish the Little C. "C for comel"hehe. Also met his proud parents, Chech and husband. Happy.After that we head up to Sunway. owh layan Pirate mau shopping maut!. hehe sampai sakit kaki.pastuh layan kerusi mengurut Ogawa.bukan nak beli pun. sian salesman tuh penat explain.I free jer pi urut2. hehe.. belum masanya kena dahulukan yg penting2.

Hari Ahad kami ada jemputan kenduri kahwin si Aja di Pekan, Pahang. Bangun pagi-pagi, amik si Norul and breakfast kat umah Sha.Pastu kami berempat berangkatlah memulakan perjalanan ke Pekan.

sama cantik sama padan - congratulations!

balik dari Pekan dah pukul 6, kami singgah di UIA amik menni pastuh pegi makan steamboat di Selayang Mall. Giler best. sebab saya dah lama nak makan tapi tak berkesempatan.

Kemudian after maghrib n hantar meni balik kampus kami terus ke rumah my auntie, Che Mah. Giler meraban I cari jalan.Siap telefon KB.nak wat cemana takde alamat. nasib baik akhirnya I managed to call my cousin and got the direction.Lepak kat situ sampai kul 11 and rush balik. nak kena hantar Sha si Sindarela before 12 malam. sebab husband dia balik kul 12. hehe.Kenyang gila hari tuh. Itu belum lagi makan2 jajan dalam keta sepanjang perjalanan pegi balik Pekan tuh. aduihh..

di rumah Sha

Esoknya saya rilek2 di rumah pagi tuh. Lepas Zuhur gerak to my boss' open house plak. biasalah dengan Sha, norul n anak-anak buah yang lain.Makan nasi dagang nyumm..2.. Balik tuh kami lepak lagi di rumah Sha sehingga Maghrib.Pirate pun sempat datang join tuh. Bihun sha punya pasal.keh keh

di rumah en.nafiz

Malam tu layan tengok Sivaji the boss..hehe best juga citer tuh tapi tak abih pun sbb sambung lepas berita midnite, saya dah tak larat. Tapi sempat lagi mengemas bilik sampai pukul 1 lebih baru tidur.

Hari ini saya mengantuk wat keje. haha.Tak sabar tunggu 'Street Party" malam ni di jalan perumahan kami..hehe.

p/s: more pics here

5 comments:

Iron Butterfly said...

semak groom.

a.z.i.l.a said...

wahh..jupo ngan radin..uhuh..jeles ...

nolee said...

iron butterfly:
tidok dinafikae meme semak. :D

a.z.i.l.a:
huhu meme letok gamba nok suh jeles pong. hihihi

Anonymous said...

x pow la...nnt blk msia 4 gud make sure beli umoh area putrajya...sbb sek2 ni semmo station situ...ok??pahni kelik mesti kayo kae??beli la umoh d putrajaya...

Anonymous said...

radin rabiatul adawiyah ka itu? kalu dia ada di kk, maknanya, amat dekat lah dgn kuarters ku di politekniik ini. boleh mintak no fon dia kah? masih ingat kah dia pada diriku...