Monday, August 06, 2007

shopping spreee weeeee~~!!

I don't know why..but the shopaholic in me really showing herself these few days...
waaa waa ...the urge to shop ..undeniable..
since we received the payslip..and up to this day..i've bought numerous items..not to mention the "jalan-jalan cari makan" spending..hehe



1. 2 ready-made baju kurung

2. a long skirt

3. hush puppies shoes

4. a cream jacket

5. a set of kerongsang

6. a book



n yesterday... nyarisss.... i repeat...nyaris.. a new handphone..
sib baik rasa bleh lagi bersabar.. dengan handphone yang semakin weng itu..
but i definitely going to buy one.. if not nxt month perhaps the other month..



n ... weekend ni macam kene pi servis kete.... waaaaaaa...
n seterusnya 1 minggu out station..yee haa..



walaupun ada yang aku dibelanja ( thanks *wink) but i really can't go on like this..
tidak mahu mengajar diri berbelanja sesuka ati..
biar susah sekarang..jangan merana kemudian hari..
need to start saving now..or else mana mungkin mau bersara as a millionaire.. :D



ps: dulu suka baca buku "how to be a millionaire " menjadi jutawan .. tapi kebanyakan mereka banyak menjadi kaya dengan menceburi bidang hartanah.. uhh tidak mampu gue sekarang..

..lalala..



3 comments:

Iron Butterfly said...

hahahaah aku pon. tapi byk shop for friends' presents, bday anok angkat, besday anok sedaro (anok chique) jah tok beli lagi nih.

last week got another pair of G2000 pants, and yesterday bought a kebaya top kat indonesian fair in midvalley for RM 100. considered cheaplaaa sebab kalu dok upoh jahit pon 100 doh. aku gi beli maso dio tgh packing nok tutuk keda doh. huehue..

Wan Amira said...

aku pun, tapi sekarang ni shopping barang rumah je laa.. dah lame aku tak pi shopping baju2 untuk aku ngan em.. heheh zaman itu dah berlalu kejap :D

Ili said...

wanna retire as a millionaire? I can help you!!! =) Mail me!!
ililiyana@gmail.com