Thursday, January 17, 2008

balik jom



aku pening kepala.cam mabuk laut pulak dah.. ape ni orang lain pi pulau ..aku pulak yang pening..expose mistik betul.lambat nye jam bergerak.. nak balik.. tak larat...terjangkit demam fisy ke?..aiyoo bagus betul kuman melompat..hmm.. bulan depan nak balik kampung ..tiket tak booking lagi.. aiyaa mesti dah mahal.. tapi kena balik jugak..adui laa mesti balik mesti balik.lagi satu budget dah lari gila babas alagapas dah bulan nih dan bulan depan.. takpelah.. hopefully by mac akan stabil balik.. cash flow ku itu.. bulan ni ada keperluan mendesak.. nak buat macam mana..itu yang buat rasa nak balik tuh.. tapi balik pun duit juga..hehe

/me tgk jam lagi.. aler lambat lagi..


apa aku nak makan malam ni yer?..hmm singgah kat Balang pun best jugak..tapau bihun goreng dengan teh ais.. jadilah.. wee hee hee..harap-harap petang nih tak hujan .. kalau hujan pun harap-harap time tuh aku dah selamat sampai kat umah..tak suka balik dalam hujan.. jem..nanti syok aku tengah layan lap kena brek mengejut..dah 2 kali kete aku skid..nak terkeluar jantung eh.. salah aku jugak.. i know iknow.. saya memang mampu mengubahnya.. dah berubah la ni pun.. haa layan jer lah aku mengarut.. karut-karut pun .. jam macam tanak bergerak jer.. aduih ler.. cepat laa..baik aku kemas-kemas.. nanti boleh terus blah saja.. hmm.. jarang-jarang boleh balik awal.. teruja pulak rasa.. hhehe

2 comments:

cacah said...

nolee, jom! :) tapi aku tidak balik ngn flight la...dia tak lalu depan rumah aku. hehe

nolee said...

aku harus pulang awal laa cah..
5 hb kene ada kt umah dah..
nanti datang balik sini aku datang skali nge adik aku.. u know..

mung kelik nge sapo? wat balik jiji eh?