Monday, October 29, 2007

gile keje gile

aku balik kg malam ni..
dan akan pulang kembali ke sini malam esok..
keje gila?.. mungkin

adik aku ada kat umah aku kat bangi..
tapi aku balik kg..aku tinggalkan je dia kat umah
keje gila?..mungkin

aku baru cuti seminggu raya hari tu..
dan minggu depan aku akan cuti seminggu lagi..
keje gila?...mungkin

aku makan nasi jamuan raya pukul 12.30 tengahari..
pastuh aku amik adik aku pegilunch dan aku makan lagi..pukul 1.30 pm..
keje gile?..mungkin

ari sabtu lepas aku beli seluar hitam di carrefour midvalley..
semalam aku beli seluar lagi di jusco tmn ekuine..
keje gile?..mungkin

aku dah 4 tahun bergigi besi ..
dan mungkin tidak kisah setahun lagi..
keje gile?..mungkin

jumaat aritu aku lunch break di jusco ekuine seri kembangan..
dan kemudian aku bleh buat pit stop di bangi sebelum masuk opis..
keje gile?..mungkin

macam-macam keje gile aku boleh buat..tapi semua ada sebab-musabab
yang mungkin tidak relevan bg orang lain..
tapi penting bagi aku..aku memang suka buat keje gile..
janji bukan sampai gile..atau buat orang lain gile..sudahlah..

p.s: aku tak jadi pi kuantan sabtu aritu..so V4cS1 geng...amanah korang belum sampai kepada ifa..sorry~~~

No comments: