Friday, October 26, 2007

hati mencerna

kadang-kadang susah dicerna hal-hal manusia..
sesuatu yang mungkin mudah dan ringan bagi kita mungkin berat dan susah bagi manusia lain..
sesuatu yang mungkin memudahkan dan menyenangkan kita mungkin tidak begitu indah bagi orang lain..
kadang-kadang kerana menjaga hati sendiri .. kita tersepak luka hati orang lain..kita ingat mereka sudah lupa.. sedangkan parut yang tinggal mungkin semakin dalam..
kita boleh buat-buat lupa sebab menjaga hati orang lain.. tapi takkan lupa kerna yang luka hati sendiri..dan orang lain takkan pernah mengerti..
kita bukan hidup seorang diri..kita hidup ramai-ramai..kita takkan boleh hidup seorang..kita perlukan orang sekeliling..walau macam mana menyakitkan orang ramai itu..mereka tetap ada dikeliling2 kita..
aku..aku tanak meluka hati yang ramai..sebab aku tak tau luka nya di mana..nanti susah..MAcam mana aku nak bagi ubat kalu tak tau apa sakit
tapi aku tahan luka hati sendiri..sebab aku tahu nak ubatkan.. ye laa..hati aku..pandailaa aku..
biar masa berlalu dan berdarah laju..satu hari mesti hilang luka itu..dan dengan bangganya.. aku hitung parut itu..kerna orang yang melukakan aku telah kalah..sebab aku telah sembuh..

MUAHAHAHAHA
:P
buatlaa lagi~~ingat aku heran??

hpphhh :P

kubur kita lain-lain..


MUAHAHAHAHA

ingat senang ke aku nak sakit hati..

MUAHAHAHAHA

silap-silap orang tu yang luka sendiri..

MUAHAHAHAHA


*pagi-pagi aku dah merapu.. ps: tidak berkaitan dengan yang hidup mahupun yang mati..hanya berkaitan aku.. tapi kalu terasa bukan salah aku..sebab bukan tentang sesape pun..yang nak terasa tu pehal.. :D *peace

apsal arini aku terasa evil.. duhh

No comments: