Tuesday, September 23, 2008

RAMADHAN III

Happy birthday to you..happy birthday to you.. happy birthday to PIRATES!!!...happy birthday to you...lalala



owh..kena nyanyi dulu sebab hari ini birthday pirates.akhirnya dia tidak lagi sebaya dengan saya :p Hari ini juga birthday kakak saya, kak wanie (we, litttle sis call her kak Aneeng,don't ask me why) yang tak pernah diusik usia!! mantainnnnn saja.hihi

Hmm penat.Penat.Saya masih lagi mengejar kerja-kerja di pejabat ini.Ada lagi 12 kertas kehijauan di atas meja..caiyok!! Cerita fasal birthday,Jumaat lepas birthday mid.. Sebenarnya saya dah janji dengan farah brutal nak berbuka tapi memandangkan my friends ada organized a suprise party for mid.



Saya terpaksa postpone date dengan farah.takpe next time i'll make up to it... sekali mid dengan cool ajer datang.. tak nampak terkejut pun.. hehe..takpe yang penting adalah makannya .. sate n kek yang sodap..


tengok nombor meja kiterang.. 88 you! pakcik kayo!

Hari Ahad lepas juga,macam biasa Zainab Old girls ada get together buka puasa.These girls are my oldest friends..almost 16 years...tapi kami macam ini lah dari kecik2 sampai sekarang pantang ada kamera.hihi Kami bergosip2 updates bout everyone di INTEKMA RESORT Shah Alam.Buffet yang menarik di tepi kolam mandi dan di dalam dewan. macam-macam ada.yang best daging kambing bakar.Nasib baik tak pening saya malam tuh.makan banyak daging pak janggut itu. Lepas maghrib.sambung lagi cerita terhangat di pasaran kat rumah Ili.isk isk makan lagi tengok-tengok pukul 12 lebih jugak sampai rumah.Siapa lagi chaffeur saya hari itu.. tett dan jazzy berkilatnya!! cewah.. thanx a lot tett..

ai, tak sempat gelap dah baca doa?

Semalam pula,saya makan-makan dengan staffs, saya dan Pirates.Tak taulah.Tiba tiba ada orang murah hati hari itu.Saya makan je. :) Kami berbuka di Penang Village Alamanda.Seronok tengok diorang makan, saya jadi kenyang.

Hari ini ada majlis berbuka puasa di pejabat.Saya tak sempat merisik khabar apa menunya.hehe

3 comments:

Iron Butterfly said...

senggeng+control molek hok dok tengoh tu. alohla waitress nih amik gamba jjadi pixelated.

Kak Aning - Kelantanized version from the root word 'Ani'. Ani pulak dari Alwani. Her name is Tengku Fatimah Alwani rite?

nolee said...

tok tau laa sbb waiter tuh amik ke ..or sbb aku dh crop n resave die hilang quality.

well ..thanx for the explanation jah. aku malaiih nak elaborate hihi.

cacah said...

lauk berbuka di opis ialah asam pedas ikan, sayur kacang campur tempe dll. yang mana mereka jadi lauk sahur kami pagi tadi...kan? :P