Thursday, September 18, 2008

RAMADHAN II

Semalam saya begitu produktif.Membaca,merumus,menyusun ayat, menaip,membetulkan kesalahan, menandatangani dan memburu tandatangan mereka. Letih.Tapi puas hati.

Saya keluar berbuka puasa dengan tett semalam.Last minute plan. Lanun kasi idea since dia sudah ada di bangi.Saya pun sms Tett.wahh..boleh merasa Jazzy kepunyaan tett yang berbau kedai. :D .Yang seronok dapat jumpa Ainn sekali. kebetulan Ainn car-pool dengan Tett.Kami singgah ambik Haikal di rumah babysitter-nya.


Baik betul Haikal ini.tapi kontrol macho. isk isk. Memang baiklah.Ber-jurus kata orang Kampung saya.Ber-jurus benar.Dia rilek jer bila saya amik riba dalam kereta. Memang cool.Bila diagah-agah dia buat muka poyo.Lawak juga Haikal nih.takpe janji comel.Selepas hantar Ainn dan Haikal balik umah, saya dan tett terus ke Restoran Puteri Bongsu. Jupa lanun di sana.Kami makan buffet.For RM20.00 per pax, i would say it was ok. Makanan nasi lauk2 yang menarik. ada mi kari, pilihan kuih muih dan air minuman yang pelbagai.

Alamak saya ternampak hijau bertimbun di atas meja.Kerja.kerja.nanti sambung lagi.

6 comments:

Anonymous said...

tu la lama tak jumpa ko.. wpun opis sblah jek.. hik2 haikal ni buat muka cam bagus pulak..

nolee said...

mesti haikal dah nampak makcik-makcik ni teruja jupa dia. like the star of the day .tu yang wat muka poyo tuh. hahahaha.. tapi ingat2 lawak lak .aku cite kat sani.dia teruja nak pi umah ko semalam nak jupa haikal.haha

cacah said...

hmm..nampak macam berjurus sungguh... :P tak sabar nak jumper haikal.. :P

nolee said...

nanti kita pi beraya umah haikal..hihi.. takpun kita yang wat open hse..jemput haikal..hehe

nolee said...

takpun kita pi buka pose ngan haikal esok.hihi..

awatlaa letih bebenor nampak rupaku di dalam gambar itu.

Anonymous said...

nolee.. tak sempat buka ngan ko.. mlm ni dh nk blk utara.. huhu next yr la.. hopefully masa tu ko dh 'bertiga'.. hihi n raye ni umah aku open je ari2.. klu nk dtg call dulu.. bleh buat ape yg patut