Friday, February 15, 2008

last night

we played " masak-masak "


the result?


MEE KARI !!!

9 comments:

Farah Wahidda said...

wah...tahniah! kenyang perut..hehe

Anonymous said...

wow bestnya mee kari..rajin betul u berdua masak ek.....nampak menarik la. lenkali buat tu tapau skit utk member..hehehe

cacah said...

huuu comel comel! nak letak dalam blog aku jugak lah...hehe... :)

nolee said...

fawa:memang kenyang bersandar lepas tuh..aku tuisyen sekarang nih.. tuisyen memasak ngan beloved hosmet.. hehehe

mamawafiy: hehe sori sally..nanti saya ingatkan ecah supaya tapaukn utk anda lenkali...

ecah: haha amiklah cah..abih poteng aku telefon utk amik shot menarik tuh.. hehehe

Pirates@KSM said...

hmmm.. memang sedap.. tapi lenkali, perut utk satu jangan disumbat dengan makanan untuk 6 orang yer...

nolee said...

maner nak tau 4 orang lagi tuh dah makan... :P

nolee said...
This comment has been removed by the author.
Iron Butterfly said...

Nolee!! since bilo mu berkecimpung dgn aktiviti memasak nih? Bukey baru dua tiga tahun lepah mu tokp anda nanok nasi pong eh?

hahaha...

anyway, congrats dengan kemajuan. Nyeh3..

nolee said...

oloh.. nanok nasik tuh reti laa... ni hok lain-lain nih meme dop reti.. honestly.. haha aku dengan tok malunya mengaku.. hehe