Wednesday, July 28, 2010

Breath

Saya MC 2 hari setelah pulang dari menemankan dear husband outstation.. of course Irfan pun ikut sekali. Yang sebenarnya saya yang beria hendak mengikut. tidak sanggup rasanya sensorang di rumah memalam bersama Irfan sahaja. huhu kes dah lama tak kena tinggal.

anyway 2 hari di rumah pun bukannya berehat sangat but its ok. for a breather.Alhamdulillah selesema dapat dikawal. tekak jer ada sedikit perit. Risau dan tak suka sakit sekarang bimbang terjangkit dekat si kecik.

anyway masuk ofis hari ini , terpaksa pula buat kerja orang lain walhal dia ada ajer kat ofis. Hang busy sangat ke. Tgk boleh ajer tergedek2 pi shopping dekat jualan time tengahari. dah banyak kali. Tiap kali pun aku tarik nafasdan senyum jer. Nak buat macam mana terpaksa mengadap orang on behalf orang lain. letih. Tak suka sebab aku tidak dapat memberikan assurance yang bagus kepada orang yang aku jumpa memandangkan bukan aku yang akan proceed hal itu. huhh.. duit nak kerja tanak. cemana? jawablah nanti. haa kan aku dah marah.. elok-elok saya kat atas dah jadi aku..hehehe

Breath..breath.. smile.. sabar.. ada hikmahnya tu nanti. ceh pujuk diri sendiri.

2 comments:

Wan Amira said...

mungkin sebab ko dah ganti tempat tu, u gain more good impression on ur boss kan.. rugi lah dia :)

mommy nazeef said...

aah...ok la tuh...ne tau dapat APC :)