Sunday, February 15, 2009

Salam Taj Mahal

Saya ke Bandung..Dia ke Delhi.
Saya dah balik..Dia belum balik-balik.
Pada 14 Februari, Dia ke Taj Mahal..



aduh..
saya amat cemburu.. saya pun nak gi Taj Mahal juga,,,

7 comments:

chaneykronik said...

hahahahahahaha.. nnt kita pegi sama2 eh syg.. kita gi kesemua 7 wonders of the world

Ibu Emir said...

cewahh!! :) tak pe lepas ni boleh gi same2

nolee said...

hahahaha....
sapa nak ikut.. jomm...

Iron Butterfly said...

nak ikutttttttttt!!!! (jadi 3rd wheel and annoy Sani during the whole vacation ;p)

Paris said...

adakah kau edit gambar nie, atau sani memang nampak kurus? jeles!!!

nolee said...

ajah: hahaha...get him annoyed so he do less shopping. :D

aimi:
ooppss.. aimi aku tak bersalah.. tidak pernah aku melonjongkan gambar ini.. huhu..
aku hanya enhanced colour jer..

aku rasa baju itu juga memainkan peranan ..plus..asyik makan capati jer..mana tak kurus. :D

chaneykronik said...

alah aimi.. aku tau.. ko jeles.. huhuhu.... terima lah hakikatnya...