Monday, March 03, 2008

Hari Minggu

Selepas bertapa selama seminggu di US hujung minggu ini aku terpaksa ke ofis awal-awal pagi lagi. bos ku telah menghantar pesanan ringkas ke US meminta aku menyiapkan 14 fail yang akan dihantarnya kepada tuan besar di Kuantan pada hari Selasa ini. aku dengan akur walaupun masih penat ke ofis pagi Sabtu itu. Ramai rupanya .nasib baik ada akak jurutaip yang kerja lebih masa membantu aku.Hampir jam 6 ptg baru aku pulang.

Malam itu pula ada sambutan Tahun baru cina di kejiranan ku. tepat jam 8.30 aku dan teman serumah turun sama-sama berkumpul dan makan-makan di khemah yang disediakan di depan rumah. seronok juga dapat berkenal-kenalan dengan jiran-jiran.. rupanya jalan rumah kami antara yang paling padat di kejiranan itu..huhu Apabila perut sudah kenyang aku, ecah dan pirate keluar membeli barang-barang untuk sesi berkelah esok.



hari Ahad pagi-pagi ecah sudah bangun menggoreng bihun. Selesai ecah menggoreng aku mengambil alih.. menggoreng keropok dan menyiapkan teh o yang hendak dibawa. tepat jam 9 15 kami bertolak. Bertemu rakan-rakan ozf yang lain-lain di stesen Petronas batu 9. banyak betul makanan... selain mi goreng ecah ada sandwich sardin dan telur yang dibawa zahack n beth, dan juga nasi lemak dibawa oleh Medsyam.. Yudi , datuk d n slin bawa macam-macam air dan jajan... yang best Medsyam bawa Najla ... dah besar nampaknya die..


Seronok kiterang berendam-rendam dan makan-makan..dan bergambar-gambar..


Gambar best2 telah pun diletakkan oleh zahack di blog beliau..agak2 bila datuk d nak letakkan gamba dari kamera beliau ye?? ecah ada letak ganbo dari datuk D di blognya..

balik dari pangsun ..aku sempat masuk ofis sekejap menyiapkan selebihnya kerja yang tertangguh.. lepas maghrib aku balik ...

dan pagi ini aku datang awal ke opis
fuuhhh.....

3 comments:

cacah said...

lengan aku nampak sangat besar dan kuat! :P

nolee said...

fuuhh.. lengan tough tuuu..
hahaaha

nolee said...

gambar-gambar berkelah ada diletakkan di thread teh tarik session di ptdportal.. but i don't think everyone can access this portal n the thread...

hmmm