Wednesday, March 19, 2008

kodok gorok rok kodok

Hari ini kerja adalah seperti biasa.Walaupun big bosses level 12 dan 13 bertukar namun kami di sini sama sahaja, tetap berjalan seperti biasa.Hanya nama dan tandatangan di kertas itu saja yang bertukar.

Seperti hari-hari biasa saya dengan fail-fail saya tapi esok cuti saya dikacau.Katanya ada yang mahu berhimpun esok.Aduh..apa kata kita sama-sama meriahkan Maulidur Rasul dan berselawat dulu..Apa kata anda semua buat surat karang cantik-cantik dan hantar pada yang berkenaan..tak perlu berhimpun.. :)
hihi sekadar cadangan hamba pacal yang hina sahaja..

Apa pun saya masih dengan fail-fail saya.Tengah meneliti profail seorang manusia ini buat saya tergelak..nama timangan dia.. KODOK..( teringat model katak pisang saya) hehehe. Dulu ada seorang manusia yang nama timangannya.. ULTRAMAN..eheh.melihat gambar mereka di profail buat saya tersenyum-senyum.

Eh, petang ni ada majlis amanat bersama mantan big bos level 13 dan big bos level 13 yang baru.hmm.. agak teruja juga ingin mendengar..
what his expectation eh?

I'll update later

huhh..after standing for almost 3 hrs i gave up.. mantan big bos level 13 did'n show up yet but i decided to BALIK!.. heard he had a meeting or something.. duhh.. when you said 3 30 .. at least try to be punctual laa.. no matter how VVVVVIIPPP you r. Heard that half an hour after i left he finally arrived.. huhu deng.. tension i.. the 3 hours spent waiting was equivalent to 1 or 2 files done.. aduhai..

1 comment:

Iron Butterfly said...

hahah sadin jah mu sebut boss level mano nih mu tok takut ko demo ni google namo mu jupo slalu blog mu?

or the government is not high tech at all? heh.