Monday, February 07, 2005

aduh.. kesian blogku tak terjaga..lama aku tak singgah
hihi..sori sesangat..tak sempat ..
you know how the life as a student was..
plus ..komputer kesayangan aku nih kat umah di kg (kg ke?) ..
dah 2 hari dah balik..tp malas nak online..takde mood betul
gigi plak sakit..those who wear braces mesti tau camna rasa..
esp lepas dentist appointmentwhen he hv tighten those braces..
makan nasi lembik aku hari nih..takleh nk menggigit langsung..
well no regrets actually...bkn mengadu nih..sekadar memberitahu..hehe
bak kata orang..you hv made the decision so bare with watever comes with it.

sabtu hari tu sempat tgk ending sanay wala ng wakas!!..

kat umah my auntie di bangi before naik bas balik sini..
actually dah lama tau how was the ending..tapi nak tgk gak


hehehe..


P/s:

HONAM...aku tau ..dah lama aku janji nak letak gambo ko n kenkawan kt sini...tp gambo tuh kene scan..malas nk kuarkan scanner dr kotak..kene install driver lg..but i'll make sure i do it before balik kl nanti..jgn marah ye




No comments: