Monday, December 13, 2004

Flood Updates

Hari ni hari ketiga air naik..
Makcik aku pepagi dah tipon..water level still increasing..die nk balik tgk umah die..
Aku..adik..abg n kakak ipar..kuar kire2 lam kul 11 ..
Nk pi survey paras air..
Kiterang nekad nak pi sampai padang merdeka(aka padang bank) ..Kg asal family aku
Nita.. ko mesti ingat tempat tuh..ko ngan dload pi muzium perang dunia kat situ..
situ kirenye dekat dgn tebing sungai..so mmg arus deras..
Our journey walking thru flooded areas started at hospital pakar perdana to Padang bank
..n back to hospital pakar perdana..
It took about 5 hours..Kul 3 lebih baru balik rumah makan nasik..eheh..
pastu lepas asar aku kuar lagi..sambil2 amik akak aku kt hospital pakar tuh..main air lagi..
hihi..takpe 10 tahun sekali banjir besar..
Pepe pun harap doakan..semua orang selamat..esp those yg affected..kene pindah dan sebagainya..
more nice flood pictures around town..click below
Banjir Hari Ke 3

No comments: