Monday, December 13, 2010

BEE


Busiest months since November. No weekend at home since 20 November. Woohoo

20-21 November – Irfan and Thaqif akikah in Kota Bharu, Kelantan
26-27 November - business meeting in Penang and visiting a friend in Arau, Perlis
4-5 Disember - cousin’s wedding in Ipoh, Perak and business dinner at PICC, Putrajaya on the 5th.
10-11 Disember – weddings at Teluk Intan, Perak and Nilai, Negeri Sembilan
17-18 Disember – business meeting in Melaka
24-25 Disember – nothing so far ..(back to Kota Bharu Kelantan maybe)
1-2 Januari 2011 – Medan, Indonesia.

So I’ll be off the radar for sometime ya.
Life is hectic and juggling with the hardest job yet the most fulfilling ever (being Irfan mummy of course) was sometimes very overwhelming and exhausting. Plus the neverending demand from the business.

This month, work was not fun. I get frustrated a few times. Melenting tahap nak makan orang tapi tak boleh then last2 duk diam dalam bilik. Tarik nafas dalam dalam and lastly I blame myself for all the problems. Geee aku memang tak pandai jadi bos. Susah. Benci. Aku rasa kecil di sini. Dan thos people pun agaknya nampak aku kecil di sini. Aku tak salahkan anak-anak buah aku. They are all very helpful and sangat bekerjasama. Cuma masalah sekarang ni aku.Kadang-kadang aku rasa macam aku kat satu bilik gelap yang banyak pintu. Tapi aku tak nampak pintu-pintu itu sebab aku buta. Tapi macam macam mana aku tau bilik itu gelap sedangkan aku buta? Haa itulah masalah aku sekarang.

1 comment:

Wan Amira said...

babe, dah lame tak dengar ko bermadah2 macamni.. dulu ingat ko n farah suke madah madah ni..