Tuesday, May 13, 2008

akhirnya

lama saya tak menulis kan?saya perlu masa bertenang... banyak benda perlu difikirkan.. dan diuruskan..sorting things out..kerja di opis pula semakin bertimbun.. dengan tanggungjawab yang makin besar..berat....
minggu lepas saya meng-urusetiakan event di atas... penat giler.. sampai muntah-muntah..hehe.. tapi puas hati..walaupun banyak kurangnya.. namun saya anggap ia satu proses pembelajaran yang sangat memberangsangkan.


owh ..yang 2 di atas ini gambar saya berposing-posing dengan my dearest staffs..ader lagi 4 orang dearest yang membantu saya menjadi urusetia.. tolong saya berlari sana sini.. angkut mengangkut dan taip menaip.. hehehe.... nanti ada lagi satu event sebegini tahun ini.. saya bawa dearest yang lain pula.. kena gilir-gilir.. baru aci.. hehe


No comments: