Friday, September 14, 2007

fenin

Semalam saya ditimpa sakit kepala yang amat sangat..bukan pening.. bukan berputar-putar..tapi sakit..urat-urat di kepala bagai menarik-narik mata..sungguh.. tidak pernah sesakit itu..lepas berbuka dan maghrib..saya cuba untuk melelapkan mata..gagal..
fikir-fikir..mungkin angin..perut menolak-nolak makanan yang saya makan untuk berbuka..habis keluar semuanya..saya cuba untuk tidur lagi sekali..tangan didahi.. saya pun tidak sedar bila saya terlelap..tau-tau saya tersedar jam 4.30 pagi dengan sakit kepala yang masih bersisa..usai bersahur..2 biji panadol ku telan.. dan baring2..menunggu subuh..
dugaan hari pertama..


hari ini juga saya mendapat keputusan exam..alhamdulillah lulus..


saya juga telah mengisi carta cuti raya.. tak taulah diluluskan bos atau tidak..tapi sy rancang bercuti 8 hari...hmm

ptg ni juga ada majlis berbuka puasa Kementerian Keselamatan Dalam Negeri dan Kementerian Kewangan bersama Pak Lah di Masjid Putra, Putrajaya. Hmm ada tugasan untuk aku..kena laa pegi..

4 comments:

Anonymous said...

congrats..ingat tak perbualan kita kat kafe BESTA long time ago..tahniah tahniah...

Iron Butterfly said...

hey.. ok doh ko?

exam gapo weih? naik pangkat kah? huehue..

waahh.. bestnyo cuti rayo 8 hari.. huheue. jeles. aku keno unpaid leave sebab under probation. Damn.

Pirates@KSM said...

sy dpt cuti dua minggu.. lagi beshhh.. ehehehe

Chech said...

Nolee dear,

My computer crashed and my old hard disk is in Mr. Hubby's office.

I think it's faster for you to contact K-Lynn for the CD :)

Selamat berpuasa ye.