Friday, September 29, 2006

SELAMAT BERPUASA

Alhamdulillah.. kita bertemu ramadhan sekali lagi..

this is my 2nd year puasa di sini..
rasanya kali ni aku lebih tenang dan lapang dada .. mohon berpanjangan..
mungkin kerana kali ni aku telah 'blend in' dengan suasana ini
mungkin juga kerana aku sudah punya hosmet yg best plus 'we r like family'
mungkin juga aku sudah punya ramai 'close friends' utk buka puasa bersama-sama
mungkin juga kerana aku punya teman utk bersahur di hening hari.. :D

tapi
aku rasa pasar ramadhan kali ini cam kurang variety..
aku juga rasa tetiba semua orang berlumba-lumba nak buat meeting..
(buat sblm posa kan best..leh makan..)
aku pun rasa tahap produktiviti aku agak menurun but still manageable
aku rasa cam aku hilang sikit daya ketahanan untuk fokus..
aku rasa cam aku dah semakin mengarut..
so better end it here..

1 comment:

TheNonie said...

noleee sori lupe nk bagitau..aku dah sampai Uk dah nie.so sorry