Friday, September 15, 2006

'heart'

seminggu nih seme orang cam jiwang-jiwang karat..
penangan filem 'heart' kat pawagam kot..
everyone hv been lovey-dovey..
the ost of the film ..'my heart' was in the air like 24-7..
in my office..in the car..at home..
hua hua..yeah true the song is nice..
smooth swaying melody..even the lyrics..

but i like the song 'sampai menutup mata 'from the ost..
well..not for any particular reason ..
but the chorus was like..so me..hahaha...
it goes..


aku tak mudah mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
aku tak mudah mengatakan
aku jatuh cinta


lalalala
waaa...jiwang jiwang..sorry geng..

selagi tak abis 'heart' nyer sindrom jadi camniler gamak nyer..
tahap karat besi hijaunyer jiwang..hehe
if u read this and u feel dizzy..

just imagine my housmet hv to bare with my'jiwang'ness hehehehe.

No comments: