Wednesday, April 08, 2009

Going nowhere

Saya tidak begitu efficient hari ini..tidak productive juga..
saya rasa blank for most of the time today..so blur..
kadang-kadang rasa macam nak pitam..
Saya kurang rehat barangkali..
Tapi saya tidur awal tiap-tiap hari..
Saya sampai rumah pukul 9 atau 10..
Pukul 11 lebih saya dah tidur..awal lah tu..
dulu saya selalu tidur pukul 12 tengah malam.
mungkin tidur saya kurang berkualiti..
owh patut la saya balik pun dah pukul 9-10 malam..

Saya rasa saya pikir banyak sangat benda..
Sampai tak ada satu pun yang saya betul-betul pikir..
saya tak fokus..haha saya tahu .. tapi saya masih tak boleh fokus..

saya asyik duk layan kepala saya blur dan weng..
tadi CC suruh saya hantar borang employee of the month..
sekali saya pi hantar kat dia cover memo untuk borang tuh sahaja.. bukan borang tuh..
Heisshh.. gelak CC...dia cakap "isk isk..Ni belum kahwin lagi"

Penat dah saya.. balik cari vitamin lah.. Vitamin apa kasi energy boost yer?.. Vitamin B eh?

4 comments:

shahsulong said...

makan brands la. takpun innershine. ada kesannya.

cuba lah!

cacah said...

patutla...
rilek la. biasala tu...pra perkahwinan. [macam la aku pernah kawin] huhu.
sabar eh.
aku pun keletihan lately. take care.

Ibu Emir said...

ni vitamin orang nak kawin ni, bagi vitamin ape pun tak kan jalan hehehehe

abdills said...

Amik wudhuk,solat sunat 2 rakaat doa pada Allah. InsyaAllah akan dikembalikan tenaga yang hilang itu.