Saturday, November 05, 2005

sepanjang ramadan lalu

Ramadan dah berlalu..
bulan training dh berakhir..
sekarang praktikal..setakat mana ibadah sepanjang bulan Ramadhan berterusan di bulan2 lain..

cewah..itu intro..
actually aku nak post gambar2 gathering2 aku and kawan2 waktu berbuka pose..
mengeratkan ukhuwah... yang jauh didekatkan..yang dekat kita mesra2kan..hehe
tapi most of the time ..aku tak bawak kamera ..
ini pun gambar yang aku kutip ngan member2
ada jugak invititation yang aku tak pegi
like gathering alumni UTP ..sbb aku takleh nak kompem attendance earlier
and satu lagi gathering batch ptd 1/2005..sorry geng tak sampai aku kat shah village ari tuh..
huhu..lain kali kita jumpa lagi..

Image hosted by Photobucket.com
SRK ZS alumni - all star cafe midvalley

Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
utp batch jan2000 - malayan aromas

No comments: