Friday, March 02, 2007

makan utk hidup atau hidup utk makan?

Semalam aku mimpi makan nasi kerabu..
hari ini ingatkan dapatlah sarapan nasi kerabu..
selalu ari jumaat my mum masak nasi kerabu..tak pun beli kat pasar..
nyumm
(home sick ke aku nih..isk..)

so this morning
sahabatku bawak aku ke satu kedai ini..
kawasan sekitar kampung mahmud baginda(tak silap aku laa)..
kat situ ada kedai nasi kerabu..sedap..
tapi masa kitorang pegi..takde..
rupanya makcik tu dah pindah kedai depan sikit..
takpe lah ..takde rezeki..
so aku makan roti canai telur..pelik jugak..sbb ada bawang n cili..
selalu telur jer..hihi ..argghh belasah..sedap pe..
aku makan laju jer..

anyway thanks to sahabat-sahabatku yang bawak aku kat situ..
janji makan..
aku tak kisah jer.. not fussy bout food..
but very upset kalu takbleh makan..haha

mira n ain tau sgt perangai aku yang satu ini..hihi
tak gitu mira (* wink..)

urs truly definitely makan utk hidup.. nanti gastrik sape yang susah??..hihi

No comments: